ტრენინგი დავიწყეთ გონებრივი იერიშით. გავეცანით მოსწავლეთა დაწყვილების მეთოდებს და ავირჩევთ ერთ-ერთს, რომელიც უფრო მისაგები იყო და შევიტანეთ გეგმის სახით. აუცილებელი იყო გახსენება იმისა, თუ რა მეთოდებს გამოვიყენებდი მოსწავლეთა საჭიროების დადგენისას.
გავეცანით რუბრიკას: „კავშირი, დაკვირვება, ინტერესი“. შევისწავლეთ დროში გაწერილი შეფასების გეგმის აქტივობა, ასევე პრეზენტაცია. გავეცანით პრეზენტაციის გეგმის შაბლონს.
ტრენინგი დასრულდა საშინაო დავალების გაცნობით.
გავეცანით რუბრიკას: „კავშირი, დაკვირვება, ინტერესი“. შევისწავლეთ დროში გაწერილი შეფასების გეგმის აქტივობა, ასევე პრეზენტაცია. გავეცანით პრეზენტაციის გეგმის შაბლონს.
ტრენინგი დასრულდა საშინაო დავალების გაცნობით.
Комментариев нет:
Отправить комментарий